Tvorba PPC kampaní

Vaše zboží nebo služby může být na prvních třech pozicích v Googlu i Seznamu během několika dní, aniž byste utráceli horentní sumy za SEO. Oslovte zákazníky připravené k nákupu díky reklamám nad a vedle „klasických” výsledků vyhledávání (vizte obrázky vpravo).

Důkladně probereme obor vašeho podnikání a váš nový reklamní kanál zacílíme přesně na vaši cílovou skupinu. Stejně tak doporučíme úpravy přímo na vašem webu, abyste získané návštěvníky jednoduše dovedli až ke kýženému cíli (nákup, odeslání kontaktního formuláře aj.).

Nejlepší přístup ke konkurenci je žádnou nemít. Vaše nová PPC kampaň vytvořená podle vašich představ, s ideálnímí klíčovými slovy a údernými inzeráty zboří vaše tradiční představy o marketingu. Kde jinde seženete nové návštěvníky za padesát haléřů či nové zákazníky za 100 nebo dokonce 20 korun?

Jak vzniká PPC kampaň:

  • Založení účtů / převzetí stávajících |Analýza webu a konkurence
  • Klíčová slova pro vaši cílovou skupinu
  • Napsání konverzních inzerátů
  • Nahrání kampaní do systémů a propojení AdWords s Analytics a případně Merchant
  • Nahrání bonusu 2 000 Kč pro začínající inzerenty
  • Spuštění

Správa PPC kampaní

PPC reklama ve vyhledávačích poráží zastaralé marketingové koncepty (včetně televizních reklam či billboardů) na celé čáře. Oslovujete totiž pouze zákazníky v poslední fázi nákupního procesu, kteří už mají připravené peníze a chtějí vaše produkty. Budete vidět pouze pro přesně vybranou skupinu zákazníků určenou geografickým umístěním či dokonce věkem a pohlavím. Navíc platíte pouze a jedině za prokliky, to znamená za přivedení aktivních prospektů plně zaujatých vaší nabídkou.

Za pevně stanovenou a transparentní hodinovou sazbu budeme stabilně snižovat vaše náklady a  objevovat nové zájmy vašich zákazníků. Samozřejmostí je i úzká spolupráce při zavádění nového sortimentu nebo ohlašování slevových akcí.

Vždy budete mít přístup do celého účtu i statistik z Google Analytics a obratem zodpovíme libovolné otázky. Na konci každého domluveného období (14 dní, 1 měsíc, 2 měsíce…) obdržíte přehledné tabulky a grafy, které nebudou mlátit prázdnou slámu – jen stručně shrnou náklady, tržby, zisk a nezapomeneme ani na detailní plán na další období.

Správou PPC kampaní získáte:

  • Denně čerstvé informace o kupních preferencích zákazníků
  • Snižování původních nákladů (díky rostoucí „důvěryhodnosti“ kampaně)
  • Plný přístup ke statistikám a jednoduché měsíční přehledy

Analýza a konzultace

Audit a konzultace

Máte už správce PPC a nejste si jisti, že dosahuje optimálních výsledků? A nebo se PPC věnujete sami, nestíháte a denně nadáváte, protože vám to zabírá příliš mnoho času?

Kromě klasické tvorby i správy kampaní umíme vklouznout i do role auditora – stačí nám udělit přístup (postačí i pouze pro čtení) a obdržíte od nás podrobnou, vyčerpávající a hlavně informativní analýzu, která nemilosrdně vypíchne slabé prvky současných kampaní (jedna nápověda zdarma – často to bývají základy jako bezhlavé používání klíčových shod ve volné shodě nebo příliš málo reklam a reklamních sestav).

Nad výsledným PDFkem se samozřejmě rádi dodatečně pobavíme po telefonu, Skypu nebo (za drobný příplatek) i u dobrého oběda.

Kromě celkového auditu jsou možné také konzultace zaměřené na menší segmenty vašich kampaní – at už chcete vylepšit nastavení remarketingu, získat podklady pro přidávání správných negativních slov (na které se vaše reklama nezobrazí) a nebo se třeba chcete naučit psát lepší reklamy.

Analýza v kostce

  • Podrobná analýza současného stavu kampaní v AdWords a Skliku
  • Konkrétní návrhy na zlepšení včetně návodu na jejich implementaci
  • Možnost 1h konzultace závěrů analýzy
  • Cena: 2 000 Kč (3 000 Kč s osobním setkáním), splatné předem |Pokud se stanete naším klientem, audit je zdarma a vaši platbu vám nabijeme jako reklamní kredit!

Často kladené dotazy

PPC se mi nevyplatilo, proč to mám zkoušet znovu?

Měsíčně spravujeme kampaně agregovaně za 600 tisíc Kč a s tržbami 7 milionů Kč. Své práci rozumíme, naše kampaně jsou ziskové a klienti nám proto rádi své peníze svěřují. Rádi se s vámi domluvíme na testovací kampani.

PPC mi spravují přímo v Googlu/Seznamu, v čem jste lepší?

Zaměstnanci PPC systémů své práci samozřejmě rozumí, jsou ovšem přetížení – na jednoho připadají i desítky klientů. Navíc jejich primárním cílem je vaše útrata, nikoli tržby a zisky.

V našem oboru je veřejným tajemstvím, že kampaně takto od zdrojezdaleka nedosahují plného potenciálu PPC kampaní.

Nastavte mi kampaně a já si je budu spravovat sám.

Právě dlouhodobou správou kampaně se dosahuje těch prvotřídních výsledků, o kterých mluvíme na celém webu.

PPC je profesionální povolání stejně jako automechanik – necháte si vysvětlit opravu motoru a uděláte si to pak svépomocí?

Kde všude se PPC ukazuje?

Vyhledávání

Nákupy

Remarketing

Platím náklady na reklamu i správu?

Přesně tak. V horizontu 3-5 měsíců vám však kampaně zaplatí oboje a zároveň budou generovat zisk.

Budu vlastníkem nově vytvořených účtů a budu do nich mít přístup?

Ano.

Jdeme na to! Zkusíme to na týden

Minimální vhodná doba běhu PPC je 3-6 měsíců – nasbírá se statisticky významný počet dat, podle něhož jde kampaně vyhodnotit. Jakékoli kratší období je v podstatě hra na náhodu.

Kolik stojí PPC?

Reklamní kredit začíná na 25 000 Kč / měsíc, tvorba a správa kampaní začíná na 5 000 Kč / měsíc. Čím více investujete, tím rychleji se kampaně rozvíjejí a vy se rychleji dostanete do plusu.

Vyplatí se PPC?

Ano. Nezbohatnete na něm do týdne, ale v dlouhodobém horizontu vám budou PPC kampaně generovat zisk a uhradí náklady na reklamu i naši práci.

Jak poznám, že PPC funguje?

AdWords, Sklik i Google Analytics měří tzv. „konverze” – cílové úkony, ke kterým chcete zákazníky dovést (objednání zboží, vyplnění kontaktního formuláře aj.).

Každý měsíc obdržíte přehledný report a poznáte, jaký sortiment má smysl inzerovat.

Uvidíte i takové detaily jako průměrné náklady na jeden prodej, které si pak jednoduše porovnáte s marží a zjistíte tak efektivitu PPC kampaní.

Jak přiřadím objednávky PPC reklamě?

AdWords, Sklik i Google Analytics umí dohledat nákup z PPC reklamy díky souborům cookies.

Jaké modely odměňování používáte?

Hodinovou sazbu 650 Kč nebo mix hodinové sazby a výkonnostní odměny – více informací najdete v ceníku.

Proč je dobré inzerovat i na Facebooku?

Kombinuje detailní informace o uživatelích, sílu doporučení mezi přáteli a nenásilně ukazuje vaše komerční sdělení v prostředí, které si většina lidí spojuje s příjemným trávením volného času.

Děláte audit běžících kampaní?

Ano, audit děláme zdarma a obvykle do 48 hodin. Jde to tak rychle, protože chyby v kampaních jsou stále stejné a zkušenému oku trvá jen chvíli, než je objeví.