Došla vám trpělivost s výkonem PPC kampaní? Využijte bezplatný audit zaměřený na kritické chyby a nevyužité možnosti!
Bezplatný PPC audit od Dantoa
V našem auditu zdarma doručeném do 72h po nasdílení systémů získáte:
informaci, kde zbytečně utrácíte peníze (například 146 000 Kč za rok zbytečně proklikaných v mobilních aplikacích v Google Ads)
vysvětlení, proč nedosahujete stanovených cílů a co s tím udělat
cenovou nabídku pro případ navázání spolupráce
.
Jak začít?
Pošlete nám email, obratem se vám ozveme. Budeme potřebovat přístup do vašich systémů, návod k nasdílení je zde.
Pokud vyžadujete NDA, stáhněte zde a pošlete nám ji podepsanou z vaší strany.
ZAŠLETE NÁM E-MAIL A MY VÁS IHNED BUDEME KONTAKTOVAT
4 nejčastější důvody, proč si klienti PPC audit objednávají
1. Delší dobu jste prostě nespokojení a pohár trpělivosti právě přetekl
2. Kampaně stagnují, nedaří se plnit růstové cíle, v horším případě je dokonce reklama ztrátová
3. Současný správce bere hodně peněz, ale výsledky/ komunikace/ odvedená práce tomu neodpovídá
4. Nevidíte svou reklamu na místech, kde byste ji vidět chtěli
.
ČASTÉ CHYBY Z PRAXE
1.Měření tržeb s DPH a poštovným - Ani jedno nejsou vaše peníze, zahrnutí těchto metrik do tržeb tedy uměle navyšuje výkon kampaní.
2.Irelevantní umístění reklamy - Jeden příklad za všechny - mobilní aplikace v Ads. Skutečně chcete promovat např. nábytek ve hře Candy Crush?
3. Vyhodnocení reklamy - Nedílnou součástí správy PPC je interpretace výsledků. Mluvil s vámi někdo o konverzních trasách, atribučních modelech nebo výpočtu hrubého zisku?
.
Struktura auditu PPC kampaní
Kontrola měřících kódů - aby se vám náhodou “tržby” nenavyšovaly o DPH a poštovné
Jednotlivé systémy se screenshoty z vašich účtů a popisy největších chyb
Nevyužité možnosti - nejčastěji CSS partneři v Google Nákupech
Cenová nabídka
.
NEMÁTE PPC? ZAJÍMAJÍ VÁS MOŽNOSTI ZVÝŠENÍ ZISKU NEBO ZÍSKÁNÍ NOVÝCH ZÁKAZNÍKŮ?