Dantoa CSS

Nastartujte výkon svých kampaní s více Merchants účty


CO JE ?

V roce 2017 EU v rámci antimonopolního řízení přikázala Googlu, aby do svého reklamního prostoru v Google Nákupech pouštěl i další srovnávače. Tak vznikli tzv. CSS partneři (z anglického Comparison Shopping Service).

Pro jednoduchost si představte, že nahrajete XML feed na srovnávač a díky tomuto rozhodnutí se pod hlavičkou daného srovnávače mohou vaše produkty ukazovat i v Google Nákupech (vizte obrázek).

 

Přejít na ceník balíčků

 

 

 

Plná výše CPC jde do aukce (20% sleva)

Pokud se o problematiku CSS partnerů alespoň trochu zajímáte, už jste tento (v mnoha prezentacích hlavní) argument určitě slyšeli - inzerce přes CSS partnera znamená, že když nastavíte CPC 5 korun, skutečně do aukce vstoupíte s CPC 5 Kč. Na obyčejném Google CSS si totiž Google automaticky stáhne 20 % k sobě do kapsy a do aukce pustí jen 4 Kč.

Zvýšení obratů a ziskovosti

My v Dantoa ale používáme něco úplně jiného, měřitelnějšího a hlavně ziskovějšího.

Je totiž možné mít více Merchants účtů najednou u různých CSS partnerů (potvrzeno v Google nápovědě zde). Díky tomu můžete:

  • Snadno souběžne provozovat Performance Max i klasické Google Nákupy
  • Vybrat nezobrazující se produkty (které nemají ani kliknutí ani zobrazení) z původních kampaní a pustit je v nových kampaních s druhým CSS a tím zvýšit tržby o 20-30% do 3 mesiaců.
  • Mít oddělený prostor v Nákupech na promo akčního zboží nebo top produktů.

Pojistka proti blokaci

A ochrana proti blokaci účtů znamená, že Google velmi zřídka zablokuje všechny Merchants účty najednou. Většinou zablokuje jenom 1 a vy máte reakční dobu na to problém vyřešit, zatímco vám kampaně v Google Nákupech běží dál a vy nepřijdete o leckdy hlavní zdroj příjmu.

 

 

 

PROČ DANTOA CSS?

 

Prevence blokace Merchants

Zablokování Merchants účtu je jako když vám prasknou všechny 4 pneu u auta - dokud to nezažijete, tak vás to netrápí. V době covidu Google výrazně zpřísnil pravidla robotům, které procházejí účty a udělují blokace z vágních důvodů Předstírání identity nebo třeba Webové stránky je třeba vylepšit.

Inzerce z Merchants účtu pro eshopy často představuje hlavní zdroj příjmů, takže prevence blokace nebo rychlé odblokování je často zcela neocenitelné. Proto jsme k tomu sepsali základní tipy, jak se blokaci Merchants účtů vyhnout.

 

Pravidelné předávání knowhow

Dantoa je výkonnostní agentura se zaměřením na reklamu pro eshopy. Google Nákupy jsou pro naše klienty často hlavní kanál, takže z toho přirozeně vyplynula naše specializace na tento konkrétní typ reklamy.

V rámci balíčků Stříbrný nebo Zlatý získáte v ceně nárok na konzultace se seniorním PPC specialistou, který s kampaněmi pravidelně pracuje a poskytne vám strategické rady, jak zlepšit výkon kampaní.

 

Rychlá česká
podpora

Většina CSS partnerů jsou zahraniční firmy, které vám sice zprostředkují druhé CSS, avšak s jakýkoliv problémem (se založením, zamítnutím Google Merchants, problémy s propojením, nezobrazující se reklamy apod.) vám nepomohou.

Kolikrát se budete potýkat s jazykovou bariérou či dlouhou reakční dobou, ani jedno u nás nehrozí.


 

BALÍČKY

Ceny jsou uvedeny bez DPH


Chcete se dozvědět více? Napište nám

Kontaktní osoba


Ondřej Dyrka
CO-Founder & Partner

 +420 732 575 410
 dyrka@dantoa.cz