Abyste získali rychle své první zákazníky, je nejlepší zvolit variantu reklamu na Google a Seznamu. Jak je uvedeno na obrázku vlevo, po vyhledání konkrétního dotazu se zobrazí potenciálnímu zákazníkovi jak textová reklama, tak i ta grafická, která jeho pozornost hned upoutá.
Tento typ reklamy je do začátku nejrychlejší a nejpřesnější jak zacílit zákazníka a přesně vědět náklady a tržbu.
....
Pojďme si na obrázku níže rozepsat, jak funguje samotné vyhodnocení kampaní v PPC systémech:
PPC kampaně fungují tak, že přesně vidíte jaké jsou vaše investice do reklamy, jaké jsou tržby z těchto kampaní a podle toho se vše optimalizuje.
Na příkladu níže je vidět, že do první kampaně se investovalo 14 465 Kč a z tohoto bylo 87 konverzí, které vygenerovaly příjem 252 872 Kč (samozřejmě bez DPH a poštovného).
PNO (poměr nákladů k obratu) byl v tomto případě 5,74 % a jelikož je klientova marže kolem 20 %, tak byl celý tento rozdíl v zisku.
Útrata: | 14 465 Kč |
Tržby: | 251 872 Kč |
Marže při 20 % | 50 374 Kč |
Zisk po odečtení nákladů na kampaň | 35 909 Kč |
....
....
Vždy našim klientům doporučujeme pro začátek postupně zvolit tyto systémy.
....
Získejte jednorázovou DANTOA dotaci 5 000 Kč na kredit do vašich kampaní a starosti s rozjezdem eshopu nechte na nás! Rádi pomůžeme také fungujícím eshopům konečně vydělávat.
Zvolený kredit do kampaní | 10 000 Kč Google Ads + 5 000 Kč Sklik = 15 000 Kč do kreditu celkem |
DANTOA dotace | 5 000 Kč |
Za kredit zaplatíte | 10 000 Kč |
....
Ondřej Dyrka +420 732 575 410
|