Začínáte nebo se bojíte dát do performance max veškerou důvěru? Omezte performance max pouze na feedové reklamy. Aneb docilte co největší podobnosti s chytrými nákupy a přitom používejte nové kampaně, které sám systém preferuje a chce, abyste používali.
Pokud máte jen jedno merchant centrum, bude mít předvybrané. Pojmenuju si kampaň.
Zvolte dle vašeho rozpočtu. Nicméně počítejte s tím, že kampaň může spendovat za 1 den až dvojnásobek rozpočtu. Kampaň z počátku hodně testuje a tak se toto stává. Proto je lepší na začátek nastavit spíše menší rozpočet než jí ihned předat třeba 2000 Kč. Strategii nabídky zvolte dle svého uvážení. Můžete se rozhodnout na základě našich ostatních článků, kde se této problematice věnujeme.
Většinou bývá předvyplněná URL, logo a název firmy.
Ty dporučujeme aktuálně přeskočit. Často se stává, že během nebo ihned po jejich přidání dojde k chybě, stránka se musí načíst znovu a vy nastavujete od začátku.
Po zaběhnutí této kampaně bývá skvělým doplňkem kampaň naopak bez CSS, která cílí právě na obsah a vyhledávání. Case study s výsledky a jak jí založit jsme pro vás sepsali zde. Aby tato kampaň fungovala, je již potřeba mít určitou historii a objednávky v účtu, jinak je větší risk, že v této kampani zafičíte za mnoho $$.