V naší case study jsme si ukazovali výsledky této kampaně, která bude mít sice možná jen 10-20% podíl na vašich tržbách. Nicméně se jedná o relativně bezúdržbovou kampaň, která vám zabere nastavit pouze pár minut. Jak tedy na to?
1. Kliknu na přidat kampaň
2. Vyberu si cíl “prodej” a nastavím si cíl konverzí (objednávka/nákup)
3. Vyberu typ kampaně “maximální kampaň”. Vykřížkuju daného CSS partnera. Případně nevyberu CSS partnera, pokud používám vícero (doporučujeme). A poté si pojmenuji kampaň. Do názvu je dobré napsat si typ strategie a také “bez CSS”, ať můžete rychle identifikovat, o jakou kampaň se jedná.
4. Rozpočet zvolte mezi 250-500 Kč. Počítejte s tím, že první dny bude kampaň spendovat dvojnásobek rozpočtu. Proto je lepší na začátek nastavit spíše menší rozpočet než jí ihned předat třeba 2000 Kč. U strategie zvolte “maximalizovat hodnotu konverzí”.
5. Vyberte požadovanou zemi. Vyberte jazyky - čeština + slovenština. Za zvážení stojí i ruština, angličtina, ukrajinština či vietnamština. Nicméně vzhledem k povaze kampaně, doporučujeme začít pouze s češtinou a slovenštinou. Rozšíření o URL nechte zapnuté (najdete při kliknutí na “další nastavení”).
6. Vyplňte podklady, tedy reklamu. Nastavte zde obecné texty. (pokud chcete cílit na konkrétní kategorii nebo komunikovat určitou zprávu, je potřeba vypnout rozšíření o URL. Nicméně to je poté řeč o trochu jiném nastavení kampaně)
7. Signály publika doporučujeme aktuálně přeskočit. Často se stává, že během nebo ihned po jejich přidání dojde k chybě, stránka se musí načíst znovu. A vy tak ztratíte vyplněnou reklamu.
8. Kampaň uložte. Bude vám tam svítit “Přidáním signálu publika umožníte rychlejší optimalizaci”. To kvůli časté chybovosti systému ignorujte.
9. Ihned po uložení skočte do “Skupiny podkladů”. Najeďte k “Signály publika”, klikněte na tužtičku. Poté klikněte na přidejte signály.
10. Signály přidejte pomocí zájmů, demografie, vlastních first party-data a také je vhodné vytvořit vlastní publika se svými klíčovými slovy.
11. Nyní je potřeba jen čekat. Pamatujte, že ze začátku bude PNO nejspíše vysoké nebo minimálně vyšší než požadované. Tato kampaň se musí prvotně naučit a optimalizovat se. Nechte jí proto volnost.
12. Postupně byste měli vidět posun k lepšímu. Ano, stalo se nám, že tato kampaň nefungovala u určitých klientů. Většinou se jedná o klienty, které mají menší spend či se jedná o novější účty, dle neexistuje velká historie. Tyto klienty