Znáte vyhledávání Bing? V zahraničí podstatní část zdroje organické návštěvnosti v našich končinách spíše nenápadný zdroj návštěvnosti někde na konci tabulky v Google Analytics. Svůj nízký objem návštěvnosti však v mnoha případech vynahrazuje vyšším konverzním poměrem a z hlediska tržeb tak zanedbatelný není. Přemýšleli jste už jak z tohoto zdroje vytěžit co nejvíc?
Již několik let je možná inzerce ve vyhledávací síti Microsoft i na Slovensku a v Česku, avšak bez oficiální podpory Microsoft Ads a jazykové možnosti reklamy byly také omezeny. Začátkem letošního roku však Microsoft oznámil vstup na 29 nových trhů, mezi nimiž byly i Slovensko a Česko. Kvůli nízké návštěvnosti se o možnosti inzerce v této síti nikdo nezajímal, proč by se to mělo nyní změnit?
Díky oficiálnímu vstupu na náš trh se zpřístupnil i dlouhodobě nejvýkonnější formát – produktové reklamy. Jejich nastavení je velmi jednoduché a pokud již máte svoji fungující strukturu vytvořenou v Google Ads, můžete je jednoduše naimportovat. S nastavováním produktového feedu si hlavu lámat nemusíte, celý jej jednoduše naimportujete přímo ze svého Google Merchant centru. Celé nastavení nákupních kampaní vám tak nezabere víc než několik minut a to se už vyplatí i při hrozbě malého objemu.
Ve srovnání s obsahovou sítí Seznamu nebo Googlu jde stále o malého hráče. Jeho umístění jsou však unikátní a jinak, než prostřednictvím účtu Microsoft advertising se na ně nedostanete. Podklady z vašich Google Ads reklam můžete opět zrecyklovat, takže se nemusíte bát tvorby samostatných kreativ.
Vaše reklama zaručeně vynikne. Zatímco na Google se v aukcích předjíždíte s dalšími desítkami či dokonce stovkami inzerentů, na Bingu je souboj mnohem jednodušší. Do aukce s vámi vchází malé množství inzerentů, v některých případech specifických produktů nebo služeb svoji přímou konkurenci ani nenajdete. Vaše cena za proklik je tak daleko nižší než jste zvyklý z ostatních systémů.
Celosvětové statistiky udávají, že pokud jsou vaši zákazníci převážně ve věku 35 až 54 let a patří do vyšší příjmové skupiny, hledejte je právě na Bingu. Obecně je ale výhodou Bingu především B2B cílení. Drtivá většina firemních počítačů využívá operačního systému Windows a jeho přednastaveným prohlížečem je Microsoft Edge s výchozím vyhledávačem Bing. Office pracovníci tak často pracují právě s Bingem, aniž by si to vůbec uvědomili a zde se naskýtá příležitost pro Vás.
Využijte Bing jako váš malý sandbox. Chcete vstoupit na nový trh, ale bojíte se vysokých nákladů? Vyzkoušejte si své strategie nejprve v Bingu. Vaše reklamní náklady budou výrazně nižší a data vám poskytnou přibližnou představu o možnostech a budoucím úspěchu v reklamních systémech.
Microsoft Advertising je nepochybně malým zdrojem návštěvnosti a v příštích letech se tento trend výrazněji nezmění. S narůstajícími problémy cílení, optimalizace a vysokých cen v ostatních reklamních platformách je ale skvělým doplňkovým řešením, které má své výhody a měl by mít své místo v marketingovém mixu.
Chcete mít své kampaně a možnosti růstu pod kontrolou, nebo se raději svěříte libovůli Googlu? Vám jako inzerentovi může být v podstatě jedno, jakým způsobem PPC kampaně tržby a zisk generují - hlavně, že je generují.
Představte si ale následující situaci ve fotbalovém týmu - jedna hvězda výrazně převyšuje všechny spoluhráče, skóruje a dělá všechny body. Jenže pak se zraní a na 3 měsíce vypadne ze sestavy. Co to asi udělá s výkonem týmu?
Nejnovější typ kampaní v Google Ads. V podstatě kombinují téměř všechny ostatní typy reklam- vyhledávací, obsahová i nákupní. A také všechny funnely - akvizici i remarketing. Jednoduše mají mít maximální záběr pro teoreticky maximální výkon.
Maxky, jak jim u nás říkáme, mají často rychlý úspěšný start. Často se však stává, že později jejich výkon klesá.