Jak používat Performance Max a Google Nákupy současně? Využijte experimenty.

Veronika Schleiderová
30.05.2023

Nechcete zanevřít na Google Nákupy? Prostě se vám performance max nepozdávají? Otestujte si jejich výkon díky experimentu, který rozdělí traffic 50/50 mezi Performance Max a Googlem Nákupy.

Jak nastavit performance max, aby se chovala jako nákupy?

Veronika Schleiderova
20.03.2023

Začínáte nebo se bojíte dát do performance max veškerou důvěru? Omezte performance max pouze na feedové reklamy. Aneb docilte co největší podobnosti s chytrými nákupy a přitom používejte nové kampaně, které sám systém preferuje a chce, abyste používali. 

Jak nastavit performance max kampaň bez CSS?

Veronika Schleiderová
06.03.2023

V naší case study jsme si ukazovali výsledky této kampaně, která bude mít sice možná jen 10% podíl na vašich tržbách. Nicméně se jedná o relativně bezúdržbovou kampaň, která vám zabere nastavit pouze pár minut. Jak tedy na to?

Case study: Performance max bez feedu a proč byste měli tuto kampaň ihned nasadit

Veronika Schleiderová
06.03.2023

V minulé epizodě jsme se bavili o tom, jak rozdělovat performance max kampaně. Nyní si řekneme o jednom specifickém nastavení kampaní.

Jak vyloučit klíčová slova v Performance Max?

Katarína Kochláňová
28.02.2023

Používáte v Google Ads účtu Performance MAX kampaně? Také vás frustruje, že nemáte žádnou kontrolu nad klíčovými slovy, na které se vaše kampaně zobrazují a musíte plně důvěřovat algoritmům kampaně?

Jak správně nasadit měřící kódy na váš web?

Katarína Kochláňová
27.04.2021

Správné a spolehlivé měření vašeho webu - alfa omega každé úspěšné online marketingové kampaně. Bez tohoto základního nastavení se automaticky připravujete o hlavní výhodu online reklamy a svůj marketingový rozpočet vyhazujete naslepo neznámo kam. Nastavení měřících kódů přitom není nic komplikované a pokud máte přístup ke zdrojovému kódu vašeho webu, víte si ho jednoduše nastavit sami.

3 TIPY PRO LEPŠÍ VYHODNOCOVÁNÍ PPC KAMPANÍ

Veronika Schleiderová, Michal Klajban
24.10.2019

Vyhodnocování kampaní patří ke klíčovým úkolům každého PPC specialisty či majitele e-shopu. Jedná se o natolik komplexní činnost, že nelze napsat návod na to, jak nejlépe vyhodnocovat vaše konkrétní kampaně. Přinášíme vám však 3 tipy, které by vám vyhodnocování usnadní. Srovnejte si různá časová období, avšak porovnávejte hrušky s hruškami, porovnávejte své kampaně v kontextu a nespoléhejte se jen na 1 typ dat.

JAK DÁT AGENTUŘE ČI PPC SPRÁVCI PŘÍSTUP DO SKLIKU, GOOGLE ADS ČI FACEBOOKU?

Veronika Schleiderova
20.05.2019

Výběrem agentury proces nekončí. Nyní je potřeba umožnit agentuře přístup do vašeho účtu (a případně nastavit remarketingové a konverzní kódy). V tomto článku naleznete podrobný návod k tomu, jak přidat přístup agentuře v reklamním systému Google Ads, Sklik i Facebook Business Manageru.

4 ZÁKLADNÍ KROKY PRO NASTAVENÍ INZERCE NA HEURECE A ZBOŽÍ.CZ

Ondřej Dyrka
23.07.2018

4 základní kroky pro nastavení inzerce na Heurece a Zboží.cz Zbožové srovnávače jsou nedílnou součástí českého online marketingového mixu. Již dávno neplatí, že tam prorazíte jen nejnižší cenou – i zde jde nabízet cenu za proklik a tím zvýraznit svou nabídku. Od zbožových srovnávačů můžete očekávat nejlepší PNO ze všech svých kanálů, na druhou stranu…