Správné a spolehlivé měření vašeho webu - alfa omega každé úspěšné online marketingové kampaně. Bez tohoto základního nastavení se automaticky připravujete o hlavní výhodu online reklamy a svůj marketingový rozpočet vyhazujete naslepo neznámo kam. Nastavení měřících kódů přitom není nic komplikované a pokud máte přístup ke zdrojovému kódu vašeho webu, víte si ho jednoduše nastavit sami.
Inzerce na Google má spoustu možností. Od nákupů přes vyhledávací kampaně po reklamu v obsahové síti na partnerských webech. Právě v obsahových kampaních se můžete setkat s umístěním gmail či mobileapp: gmail. Dle výsledků lze toto umístění, stejně jako jakékoliv jiné, vyloučit. Avšak není možné ho přidat a cílit na umístění v Gmailu. Proč?
Katalogový prodej neboli dynamické reklamy vám při správném nastavení budou velmi efektivním generátorem konverzí. Tento typ kampaní umožňuje zobrazovat uživatelům přesně to zboží, které si prohlíželi, přidali do košíku nebo lze takto cílit i akvizici na podobná publika vašich zákazníků.