O tom, jak propojit Zboží a Sklik, jsme psali již dříve. Jak ale nové kampaně nastavit, “naboostovat”, vyhodnotit? Pokud jsou Zboží a Sklik propojené, kampaň se v účtu zobrazí automaticky. Možnosti nastavení této kampaně jsou o trochu jiné, než u klasických kampaní, případně u starých PLA. Je zde možné, kromě klasického cílení na zařízení, také upravit nabídky podle webu.
Jistě jste všimli, že Sklik ukončil vydávání Produktových inzerátů. Přinášíme vám jednoduchý návod, jak se s touto situací vypořádat a jak kampaně nastavit, abyste je mohli řídit obvyklým způsobem.
PPC reklama je všude kolem nás. Bez těchto reklam si už dnes nepřečtete článek na internetu, nepodíváte se na video, nevyhledáte si informace. PPC reklama se vám bude ukazovat i v mapách nebo vašem gmailu. Přihlašte se k našemu newsletteru a stáhněte si ebook, který vám odpoví na tyto dotazy:
Poslední roky na nás téma ohroženého soukromí na internetu vyskakuje z každého rohu. GDPR, e-Privacy a spousta dalších termínů, které způsobují vrásky nejednomu online byznysu. Proč?
Správné a spolehlivé měření vašeho webu - alfa omega každé úspěšné online marketingové kampaně. Bez tohoto základního nastavení se automaticky připravujete o hlavní výhodu online reklamy a svůj marketingový rozpočet vyhazujete naslepo neznámo kam. Nastavení měřících kódů přitom není nic komplikované a pokud máte přístup ke zdrojovému kódu vašeho webu, víte si ho jednoduše nastavit sami.
Základné funkcionality, výhody a štruktúru reklám vo vyhľadávaní v systéme Google Ads pozná snáď každý, kto sa niekedy stretol s pojmom PPC. Tieto reklamy nie sú na trhu žiadnou novinkou (Google túto formu reklamy prvýkrát predstavil takmer 20 rokov dozadu) a tak nie je nutné ich nijak zvlášť predstavovať. Čo je však pri týchto reklamách dôležité a čomu sa budeme venovať viac, je ich správna optimalizácia a nastavenie, ktoré inzerentovi prinesie želané výsledky. Na čo by sme pri vytváraní reklám vo vyhľadávaní nemali zabúdať a ako sa im neskôr venovať a vyťažiť z nich maximum si zhrnieme v 12 dôležitých bodoch.
O PPC koluje po internetu a mezi lidmi spousty mylných informací. Často za to mohou nedostatečné znalosti, neomylné zdroje typu “můj známý povídal” či nepochopení systému ze zmatečných návodů na internetu, které vedou jen do finanční ztráty. Podívejme se tedy na několik mýtů, se kterými se setkáváme.