Systémy a formáty reklam

Google Ads

BonusPro každého nového klienta dáváme bonus 1 000 Kč pro první kampaň pro Google Ads

Google Nákupy

Nejkonverznější formát v celém Google Ads pro e-shopy. Zákazník vidí vše, co potřebuje - název, cenu a foto produktu. Zobrazuje se skrz Performance max či Nákupy v Google.

Reklama v Gmailu

Reklama, která se jeví jako email. Najdete je v Gmailu v záložce "promoakce". Tento formát se zobrazuje skrz performance max kampaně a discovery. Neexistuje valstní typ kampaně, kde by se dalo zacílit jen a pouze na tento formát.

Video reklama

Video reklama v systému Google Ads se vám bude zobrazovat u videí na Youtube. Případně u vnořených videí z Youtube na jiné weby (např. u článků). Můžete zde nastavit jak nepřeskočitelné, tak i přeskočitelné videa. Případně sekvenci reklam.

Reklama ve vyhledávání

Textová reklama na Google zajistí, že se odkaz na váš e-shop zobrazí nad organickými výsledky hledání. Tato reklama tvoří základní kámen PPC reklamy a přináší kvalitní uživatele, kteří už hledají produkty spojené s vaším webem a šance na konverzi je tak velmi vysoká.

Reklama v obsahové síti

Pokud chcete být na internetu vidět nebo oslovit širší základnu uživatelů, sáhněte po obsahové reklamě. Ať už cílíte na specifickou věkovou skupinu, na konkrétní weby nebo na lidé s určitými zájmy, díky obsahové reklamě získáte nové konverze a zákazníky.

Posuvná discovery Ads

Posuvná reklama umožňuje ukázat několik obrázků najednou. To je možné využít např. k propagaci více produktů najednou. Ukazuje se na Youtube, v Gmailu a v kanálu Discover.

Discovery Ads

Samostatný obrázek, který se ukazuje na Youtube, v Gmailu a na kanálu Discovery. 

Sklik

Product listing ads

V blízkosti TOP pozic na pravé straně nebo níže máme také reklamy s produktovými informacemi. To znamená nabídky s obrázky a cenami. Na stránce můžete vidět dvě, tři, čtyři nebo šest nabídek. Novo sa toto zobrazuje cez Zboží.cz, nie cez Sklik.

Grafická reklama

V Obsahové síti lze inzerovat  také prostřednictvím grafické reklamy, která rovněž umožňuje cílit na uživatele nebo stránku. Jedná se tedy o vizuální formu reklamy s orientací na výkon a posílení značky.

textová reklama ve vyhledávání

Když je uživatel připravený nakoupit a uvidí vaši reklamu, zbývá ho jen přesvědčit, že právě nákup u vás je tou pravou volbou. A přesně to udělá textová reklama, která se skládá z titulku, dvou popisků a viditelné URL adresy.

Facebook

Stories ads

Jeden z nejnovějších formátů, ale o to populárnější. Už se nejedná jen o instagram stories, ale i Facebook či Messenger stories. Formát má podlouhlý tvar a je možné v něm využit kromě fotky i video či interaktívní prvky a Call to action tlačítko.

Lead ads

Může být použitá na různé potřeby získávaní zákazníků - od zachytávání emailových adres až po event registrace a mnoho jiných. Stejně tak je možné získavat množství informácí pomocí rozšířených dotazníků. Facebook tým nahradil další weby s touto funkcionalitou a není potřebné, aby směřovala reklama mimo Facebook.

Messenger ads

Formát je zajímavý tím, že se chová jako zpráva od uživatele. A zobrazuje se přímo ve vašem messengeru. Je možné dokonce reagovat na reklamu a pokračovat v komunikaci už se samotným inzerentem nebo jeho chat botem.

Photo ads

Je to najzákladnejší druh Facebook reklamy. Skladá se z jedné fotky, popisu,nadpisu, popisu pod obrázkem a tzv. Call to action tlačítka.

Video ads

Aktuálně velmi populární formát, který je podobně jako photo ads reklama v jedném videu, který doplňuje doprovodný text, nadpis, popis pod videem a tlačítko Call to action.

Collection ads

Formát zatím dostupný jen na mobilech, umožňuje podobne jako carousel zobrazovať více fotek najednou a je takovou “galeriii”. K tomu je možné zobrazit úvodní fotku nebo video

Slideshow ads

Jsou v podstatě rozpohybované obrázky. Facebook nabízí různé předpřipravené šablony, kde je potřebné vyplnit vhodné obrázky a text, aby to dohromady bylo vizuálně atrkativní a konečném důsledku to působilo jako video.

Carousel ads

Formát umožňující zobrazovat více fotek vedle sebe. Je možné použít i videa nebo kombinaci fotek a videí vedle sebe. Každý z nich může obsahovat unikátní nadpisy a popisky pod formáty.

Dynamic ads

Vizuálně připomíná Carousel ads, ale rozdíl je v tom, že sa načítá z feedu napojeného na eshopu a tím pádem můžeme listovat do tedy kolik položek se ve vybraném feede nachází. Výhodou je taky možnost použit dynamických prvků v samotném textu.

Instant experiences

Tento formát je určený na upoutání pozornosti. Je možné si ho navrhnout podle svých představ, aby působil co nejinteraktivněji. Dokáže nahradit landing pages.

Event responses

Pomocí propagace vaší offline či online akce můžete zvýšit návštěvnost, povědomí či prodej vstupenek na vámi pořádanou událost.

Playable ads

Nabízí možnost reklamy jako interaktivního náhledu. Umí uživatelům předvést vaše úvodní video, které představuje například náhled hry nebo aplikace.

Page likes

Tento typ reklamy dopomůže vaší facebookové stránce získat větší počet fanoušků. 

Instagram

Instagram Stories

Instagram stories je v dnešní době již velmi známým formátem, který si získal množství uživatelů na světě. Jsou to krátké sekvence videií nebo obrázků. Maximální limit zobrazení je 15 sekund. Proto se stal oblíbenou "destinací" zobrazování reklam i pro marketingové subjekty. 

Instagram Explore

Instagram Explore je nejnovější formát a umístění v intagramové reklamě. Reklama se zobrazuje při scrollování na hlavním feedě mimo vlastních followerů.

Instagram Feed

Instagram feed je první reklamou, která na Instagramu fungovala a kterou Facebook spustil. Zobrazuje se klasicky ve vašem feedu mezi lidmi, které sledujete.

Photo Ads

Samostatný obrázek, který se zobrazuje uživatelům v jejich Instagram feedu. Vypadá jako pěžný post od uživatele.

Video Ads

Samostatné video, které se zobrazuje uživatelům v jejich Instagram feedu. Vypadá jako pěžný post od uživatele.

Carousel Ads

Předveďte v reklamě několik fotek nebo videí najednou a zaujměte tak interaktivně uživatele.

Ads in explore

Video, případně fotka, která se zobrazuje v Explore feedu uživatele.

LinkedIn

Text ads

Textovou reklamu naleznete nejčastěji na horním banneru stránky. Obsahuje pouze text, případně logo a vede na předem nastavený web.

Single image

Single image reklamy obsahují jediný obrázek a zobrazují se přímo v informačním kanálu.

Content Ads

Grafická reklama, která se na LinkedInu zobrazuje v postranní pravé části webu.

Spotlight Ads

Umožňují inzerentům předvést produkty, služby, události a další. A když členové kliknou na vaši Spotlight ads, okamžitě přejdou na váš web nebo na vstupní stránku.

Video ads

Video reklamy se zobrazují v informačním kanálu, video reklamu lze využít například k podrobnějšímu představení značky.

Lead gen forms

Lead gen využijete k získání nových zákazníků a informací o nich.

Carousel Ads

Carousel typicky poskytuje možnost využít v reklamě několik obrázků najednou, pomocí nich lze uživatele interaktivně zaujmout.

Message ads

Objevují se mezi běžnými konverzacemi - reklama se odesílá přímo do zpráv na LinkedInu.