UX A UI ANALÝZA A DOPORUČENÍ
Díváme se na váš web očima uživatelů nebo vašich zákazníků. A k čemu je to dobré?
Přineseme Vám informace o tom, jak uživatelé rozumí vašemu webu, produktům nebo službách, které nabízíte.
Dozvíte se, co přesně co vaše zákazníky nejvíce zaujme a co naopak, jak reagují, když registrují vaše produkty nebo služby na webu.
Zaměříme čas, který tráví zkoumáním vašich jednotlivých produktů, call-to-action prvků nebo obrázků.
To vše je velmi důležité pro analýzu jejich reakcí a chování, která vede ke správnému a účinnému prezentování produktů nebo služeb na webu.
Jak analýza probíhá?
- Zkoumáme celkový koncept webu, design a vlastnosti v návaznosti na typ produktů, služeb a cílového zákazníka
- Provádíme podrobný rozbor jednotlivých sekcí a podsekcí, veškerých funkcí a prvků, které web obsahuje
- Zkoumáme stránku po stránce a věnujeme se nejmenším detailům, jako je fungování odkazů, logické řazení v menu a údajů na celém webu
- Projedeme nákupní proces, košík, objednávky, až po transakční e-maily
- Otestujeme i reálný nákup a objednáme si zboží, přihlásíme se k newsletteru a prohlídneme si vaše sociální sítě, na které odkazuje web
- Vyzkoušíme váš webový chat nebo chatbot, zavoláme na uvedené telefony či zákaznickou linku a testneme i komunikaci na e-mail.
Až to všechno proklikáme, připravíme pro vás dokument, kde podrobně popíšeme nedokonalosti včt. printscreenů a doplníme i navrhované změny.
Jaký je výsledný efekt?
- Více konverzí (návštěvnost, prodej, leady, aj.)
- Více nových i vracejících se uživatelů
- Zkrácení a zjednodušení (zefektivnění) procesů nebo činností, které uživatelé na webu provádějí
- Snížení nákladů
UX a UI analýza je vhodná jak ve fázi přípravy webu nebo e-shopu, tak během jeho fungování. Samozřejmě, že náš výstup rozněž zahrnuje analýzu pro mobilní zobrazení a aplikace.