Kampaně na srovnávačích mají obecně velmi nízké PNO, ale také nízký strop tržeb, kterých lze dosáhnout (určený objemem tržní poptávky)
Dají se využít pouze k prodeji stejného zboží jako jiné eshopy (řádově alespoň 2-3 konkurenti) - pro výhradní distributory nebo vlastní porovnávače jsou tyto zbožáky zanedbatelné
Používáme nástroj Mergado - umíme mj. editovat XML feedy bez programátorského zásahu
Zvýšíme spárovanost produktů (čím více spárovaných produktů, tím lepší výsledky inzerce)
Favi, Biano, Glami
Pozor, tyto weby nepatří do stejné kategorie srovnávačů jako Heureka.
Je potřeba je brát spíše jako o něco lépe cílenou inzerci v obsahové síti, podle toho nastavit strategii inzerce a hlavně očekávané výsledky.
CHCETE TAKÉ VYUŽÍT MOŽNOSTI ZBOŽOVÝCH SROVNÁVAČŮ? OZVĚTE SE NÁM.