Pandemie, koronavirus, ohnisko nákazy. To jsou slova, která slýcháme v posledních měsících denně. Na poli práce toto znamenalo novou a nečekanou výzvu jak pro zaměstnavatele, tak i pro zaměstnance. Bez příprav, technické podpory či pravidel se mnoho firem přeneslo do virtuálních kanceláří a meetingů online.
Položte si otázku, které kanály jistojistě navštíví uživatel českého internetového prostředí v průběhu měsíce? Jsou to Seznam, Google a Facebook. Takže pokud s online marketingem začínáte, zaměřte se v první řadě na tyto tři kanály. V Česku má profil na Facebooku založeno bezmála 5 milionů uživatelů a to už je slušné číslo, abyste jej začali brát vážně jako inzertní platformu.
V obsahové síti Google se nachází přes 3 miliony webových stránek a mobilních aplikací, které dokáží oslovit přes 90 % uživatelů internetu. Jak síť neustále roste a nástroje na správu kampaní se neustále zlepšují, nároky na úspěšnou reklamu jsou stále vyšší. Při tvorbě a optimalizaci kampaní se PPCčkaři zabývají takovými věcmi jako je strategie cílení, bidding, hledání vhodného umístění, frekvence zobrazování reklam, časový rozvrh reklam, vizuální podoba a textace reklam, demografické omezení a tak dále. Určit, jaká kombinace cílení je pro nás nejlepší, je komplikovaný a zdlouhavý proces. Navíc časová náročnost postupného A/B testování a vyhodnocování se může brzy stát neúnosnou.
Ať už spravujete jednoduchý účet o několika reklamních sestavách nebo rozsáhlý účet s desítkami kampaní, AdWords skripty vám pomohou ušetřit čas a náklady na jejich správu. Točí se vám při slově skript hlava? Nemusí, AdWords skripty jsou v současné době opatřeny srozumitelnými návody ke spuštění i instalaci a jejich správu zvládne i neprogramátor. V následujícím článku pro vás vybíráme tři nejdůležitější skripty, které se vám budou dříve či později hodit. K nim připojujeme i řadu tipů na jejich správu.
Když v červenci 2016 byly spuštěny responzivní reklamy v AdWords, bylo jen otázkou času, kdy v Skliku budou spuštěny reklamy v odpovídajícím formátu. Čekali jsme a čekali, až jsme se dočkali: obdoba responzivních reklam s názvem kombinovaná reklama byla spuštěna v únoru tohoto roku.
Google Nákupy jsou významným inzertním kanálem pro české e-shopy. Dlouhodobě u našich klientů podávají nejlepší výkon z hlediska tržeb i dosahovaného PNO. Spuštění Google Nákupů je zdánlivě jednoduchá záležitost. V tomto článku si ale ukážeme, jak inzerci a nastavení pojmout chytřeji – a ziskověji.
Odpověď je jednoduchá. Většina kampaní bez nastavení vylučujících slov stojí inzerenty mnohdy až o desítky procent více, než by skutečně musela. Ale vezmeme si to hezky popořadě a nejdříve si zopakujeme, jak lze s klíčovými slovy (dále jen KW) pracovat tak, aby vám přinesly maximální počet konverzí.
Pokud příliš neznáte reklamu na Facebooku, možná vás tento termín doposud míjel. Pro ostřílené matadory je to však naprostý základ a v tomto článku si vysvětlíme proč.
Remarketingem ve vyhledávání znovu oslovíme uživatele, kteří již v minulosti navštívili náš web a znovu guglí zboží, které máme v nabídce (v Skliku je remarketing ve vyhledávání zatím nedostupný). Pomocí remarketingu ve vyhledávání typicky oslovujeme uživatele, kteří jsou již obeznámeni s naším e–shopem, nacházejí se v pokročilejší fázi nákupního procesu a je tak u nich větší pravděpodobnost konverzní akce.