Facebook je jedním z nejsilnějších nástrojů pro budování značky a získávání zákazníků. Pomůže vám oslovit cílovou skupinu a nabídnout jí ten správný produkt nebo službu z vašeho portfolia. Jak tedy ze svých kampaní vytěžit maximum?
Google Ads přišel s novým vzhledem. Už zase. A je to větší maglajz, než jaký byste čekali. Jednotlivé funkcionality se nám popřesouvali nebo se nám skrývají na podstránkách. Abychom vám ušetřili čas, zde najdete několik z těch důležitějších:
Nechcete zanevřít na Google Nákupy? Prostě se vám performance max nepozdávají? Otestujte si jejich výkon díky experimentu, který rozdělí traffic 50/50 mezi Performance Max a Googlem Nákupy.
Stává se vám, že nasadíte performance max kampaň, která vám první či druhý den vystřelí. Přinese nadprůměrné výsledky a poté následuje strmý pár? Po týdnu se sotva zobrazuje a přináší mnohem méně. Vy jste na to přitom vůbec nesáhli. Proč tedy taková změna?
Začínáte nebo se bojíte dát do performance max veškerou důvěru? Omezte performance max pouze na feedové reklamy. Aneb docilte co největší podobnosti s chytrými nákupy a přitom používejte nové kampaně, které sám systém preferuje a chce, abyste používali.
V naší case study jsme si ukazovali výsledky této kampaně, která bude mít sice možná jen 10% podíl na vašich tržbách. Nicméně se jedná o relativně bezúdržbovou kampaň, která vám zabere nastavit pouze pár minut. Jak tedy na to?
V minulé epizodě jsme se bavili o tom, jak rozdělovat performance max kampaně. Nyní si řekneme o jednom specifickém nastavení kampaní.
Používáte v Google Ads účtu Performance MAX kampaně? Také vás frustruje, že nemáte žádnou kontrolu nad klíčovými slovy, na které se vaše kampaně zobrazují a musíte plně důvěřovat algoritmům kampaně?
Performance max mohou být zlatým dolem a nebo také největší noční můrou v Google Ads. Pro mě je to to nejlepší, s čím Google v posledních letech přišel. V dnešní epizodě ze seriálu “Performance max a co s nima” se podíváme na to, jak je v účtu rozdělovat.
Když nový uživatel přijde poprvé na vaši stránku je velmi nepravděpodobné, že rovnou nakoupí. Možná ještě není tak daleko v nákupním procesu, možná si jen dělá průzkum trhu a možná jste jej jen dostatečně nepřesvědčili, aby nakoupil. S každým novým zákazníkem si důvěru musíte budovat postupně, po krocích. Seznámit jej se svou značkou a ukázat mu, jak právě váš produkt či služba naplní jeho potřeby a touhy. Nejlepším postupem jak si tuto důvěru vybudovat, je provést zákazníka jednotlivými kroky nákupního procesu a důsledně sledovat plnění těchto kroků pomocí mikro-konverzí.