O tom, jak propojit Zboží a Sklik, jsme psali již dříve. Jak ale nové kampaně nastavit, “naboostovat”, vyhodnotit? Pokud jsou Zboží a Sklik propojené, kampaň se v účtu zobrazí automaticky. Možnosti nastavení této kampaně jsou o trochu jiné, než u klasických kampaní, případně u starých PLA. Je zde možné, kromě klasického cílení na zařízení, také upravit nabídky podle webu.
S novým rokem přicházejí také nová pravidla. Přečtěte si hlavní body, kterých se týká nová novela zákona o ochraně spotřebitele a novela občanského zákoníku. Změna se týká zobrazování slev, hodnocení produktů, řazení nabídek, košíkových pravidel či nové povinné informace v obchodních podmínkách. Pojďme se na to podívat podrobně.
Povinná cookies lišta nám trochu zavařila. A to především ve vyhodnocování úspěšnosti reklam. Jedna z hlavních výhod online reklamy ve formě výtečné doměřitelnosti se nám rozpouští pod rukama. Nezbývá nic jiného než si vytvářet vlastní atribuční modely, sledovat vývoj tržeb přímo v rozhraní vašeho eshopu a hlavně přijmout fakt, že vyhodnocování reklam není černobílé.
Znáte vyhledávání Bing? V zahraničí podstatní část zdroje organické návštěvnosti v našich končinách spíše nenápadný zdroj návštěvnosti někde na konci tabulky v Google Analytics. Svůj nízký objem návštěvnosti však v mnoha případech vynahrazuje vyšším konverzním poměrem a z hlediska tržeb tak zanedbatelný není. Přemýšleli jste už jak z tohoto zdroje vytěžit co nejvíc?
Chcete mít své kampaně a možnosti růstu pod kontrolou, nebo se raději svěříte libovůli Googlu? Vám jako inzerentovi může být v podstatě jedno, jakým způsobem PPC kampaně tržby a zisk generují - hlavně, že je generují.
Jistě jste všimli, že Sklik ukončil vydávání Produktových inzerátů. Přinášíme vám jednoduchý návod, jak se s touto situací vypořádat a jak kampaně nastavit, abyste je mohli řídit obvyklým způsobem.
Performance max pomalu přebírají skoro veškerý život v systému Google Ads. Jejich výhoda? Sami si umí určit, kteří uživatele mají větší pravděpodobnost nákupu. A dle toho určují bid, rozhodnou se mu již neukazovat či naopak přitvrdí v reklamě, pokud vidí potenciál.
PPC reklama je všude kolem nás. Bez těchto reklam si už dnes nepřečtete článek na internetu, nepodíváte se na video, nevyhledáte si informace. PPC reklama se vám bude ukazovat i v mapách nebo vašem gmailu. Přihlašte se k našemu newsletteru a stáhněte si ebook, který vám odpoví na tyto dotazy:
Maxky, jak jim u nás říkáme, mají často rychlý úspěšný start. Často se však stává, že později jejich výkon klesá.
Poslední roky na nás téma ohroženého soukromí na internetu vyskakuje z každého rohu. GDPR, e-Privacy a spousta dalších termínů, které způsobují vrásky nejednomu online byznysu. Proč?