BLOG 6/7

JAK DÁT AGENTUŘE ČI PPC SPRÁVCI PŘÍSTUP DO SKLIKU, GOOGLE ADS ČI FACEBOOKU?

Veronika Schleiderova
20.05.2019

Výběrem agentury proces nekončí. Nyní je potřeba umožnit agentuře přístup do vašeho účtu (a případně nastavit remarketingové a konverzní kódy). V tomto článku naleznete podrobný návod k tomu, jak přidat přístup agentuře v reklamním systému Google Ads, Sklik i Facebook Business Manageru.

DYNAMICKÝ REMARKETING A AKVIZICE NA FACEBOOKU

Jana Zahradníčková
27.02.2019

Katalogový prodej neboli dynamické reklamy vám při správném nastavení budou velmi efektivním generátorem konverzí. Tento typ kampaní umožňuje zobrazovat uživatelům přesně to zboží, které si prohlíželi, přidali do košíku nebo lze takto cílit i akvizici na podobná publika vašich zákazníků.

CPC, CPA a ROAS – co tyto zkratky znamenají?

Veronika Schleiderova
21.01.2019

CPC, CPA a ROAS – co tyto zkratky znamenají? PPC kampaně již dávno nejsou jen o manuálním nastavování cen za proklik. Google Ads, dříve Google Adwords, neustále přichází s novinkami a možnostmi automatizace. Jednoduše se stává stále chytřejší. Klíčovým parametrem pro určení správné strategie je cíl kampaní. Jde o to zvýšit návštěvnost webu? Jde o…

JAK ZALOŽIT KAMPAŇ A PROČ INZEROVAT NA FACEBOOKU

Jana Zahradníčková
20.08.2018

Položte si otázku, které kanály jistojistě navštíví uživatel českého internetového prostředí v průběhu měsíce? Jsou to Seznam, Google a Facebook. Takže pokud s online marketingem začínáte, zaměřte se v první řadě na tyto tři kanály. V Česku má profil na Facebooku založeno bezmála 5 milionů uživatelů a to už je slušné číslo, abyste jej začali brát vážně jako inzertní platformu.

4 ZÁKLADNÍ KROKY PRO NASTAVENÍ INZERCE NA HEURECE A ZBOŽÍ.CZ

Ondřej Dyrka
23.07.2018

4 základní kroky pro nastavení inzerce na Heurece a Zboží.cz Zbožové srovnávače jsou nedílnou součástí českého online marketingového mixu. Již dávno neplatí, že tam prorazíte jen nejnižší cenou – i zde jde nabízet cenu za proklik a tím zvýraznit svou nabídku. Od zbožových srovnávačů můžete očekávat nejlepší PNO ze všech svých kanálů, na druhou stranu…

JAK CHYTRÉ JSOU OBSAHOVÉ KAMPANĚ V GOOGLE ADS?

Michal Klajban
04.06.2018

V obsahové síti Google se nachází přes 3 miliony webových stránek a mobilních aplikací, které dokáží oslovit přes 90 % uživatelů internetu. Jak síť neustále roste a nástroje na správu kampaní se neustále zlepšují, nároky na úspěšnou reklamu jsou stále vyšší. Při tvorbě a optimalizaci kampaní se PPCčkaři zabývají takovými věcmi jako je strategie cílení, bidding, hledání vhodného umístění, frekvence zobrazování reklam, časový rozvrh reklam, vizuální podoba a textace reklam, demografické omezení a tak dále. Určit, jaká kombinace cílení je pro nás nejlepší, je komplikovaný a zdlouhavý proces. Navíc časová náročnost postupného A/B testování a vyhodnocování se může brzy stát neúnosnou.

3 GOOGLE ADS SKRIPTY, KTERÉ VÁM USNADNÍ ŽIVOT

Michal Klajban
07.05.2018

Ať už spravujete jednoduchý účet o několika reklamních sestavách nebo rozsáhlý účet s desítkami kampaní, AdWords skripty vám pomohou ušetřit čas a náklady na jejich správu. Točí se vám při slově skript hlava? Nemusí, AdWords skripty jsou v současné době opatřeny srozumitelnými návody ke spuštění i instalaci a jejich správu zvládne i neprogramátor. V následujícím článku pro vás vybíráme tři nejdůležitější skripty, které se vám budou dříve či později hodit. K nim připojujeme i řadu tipů na jejich správu.

KOMBINOVANÁ REKLAMA: JAK NA NOVOU NATIVNÍ REKLAMU SKLIK

Michal Klajban
09.04.2018

Když v červenci 2016 byly spuštěny responzivní reklamy v AdWords, bylo jen otázkou času, kdy v Skliku budou spuštěny reklamy v odpovídajícím formátu. Čekali jsme a čekali, až jsme se dočkali: obdoba responzivních reklam s názvem kombinovaná reklama byla spuštěna v únoru tohoto roku.

ZAČÍNÁME S GOOGLE NÁKUPY - PŘEHLED NASTAVENÍ A POŽADAVKŮ

Ondřej Dyrka
26.03.2018

Google Nákupy jsou významným inzertním kanálem pro české e-shopy. Dlouhodobě u našich klientů podávají nejlepší výkon z hlediska tržeb i dosahovaného PNO. Spuštění Google Nákupů je zdánlivě jednoduchá záležitost. V tomto článku si ale ukážeme, jak inzerci a nastavení pojmout chytřeji – a ziskověji.

PROČ POUŽÍVAT V PPC KAMPANÍCH VYLUČUJÍCÍ KLÍČOVÁ SLOVA?

Jana Zahradníčková
14.03.2018

Odpověď je jednoduchá. Většina kampaní bez nastavení vylučujících slov stojí inzerenty mnohdy až o desítky procent více, než by skutečně musela. Ale vezmeme si to hezky popořadě a nejdříve si zopakujeme, jak lze s klíčovými slovy (dále jen KW) pracovat tak, aby vám přinesly maximální počet konverzí.