Správné a spolehlivé měření vašeho webu - alfa omega každé úspěšné online marketingové kampaně. Bez tohoto základního nastavení se automaticky připravujete o hlavní výhodu online reklamy a svůj marketingový rozpočet vyhazujete naslepo neznámo kam. Nastavení měřících kódů přitom není nic komplikované a pokud máte přístup ke zdrojovému kódu vašeho webu, víte si ho jednoduše nastavit sami.
Jestli jste doposud ve svých kampaních v Google Ads ve vyhledávací síti používali pouze klasické textové reklamy s pevně daným textem, máme pro vás tip, jak tyto reklamy vylepšit, upřesnit a zvýšit šanci na přivedení zákazníků na váš web a získat tak více konverzí.
Znáte to: stojíte před problémem, jak udělat nějakou opakující se akci ve Vašich kampaních a nevíte si rady, jak na to. Jakýkoliv problém máte, je téměř jisté, že ho měl někdo před Vámi, a je vysoce pravděpodobné, že někdo jiný na něj vyvinul spolehlivé řešení. V dnešním článku Vám přináším tipy na 8 online nástrojů, které Vám mohou zdarma usnadnit práci na Vašich kampaních. Začneme těmi zdánlivě banálními a dostaneme se až k pokročilejším specifickým nástrojům.
Základné funkcionality, výhody a štruktúru reklám vo vyhľadávaní v systéme Google Ads pozná snáď každý, kto sa niekedy stretol s pojmom PPC. Tieto reklamy nie sú na trhu žiadnou novinkou (Google túto formu reklamy prvýkrát predstavil takmer 20 rokov dozadu) a tak nie je nutné ich nijak zvlášť predstavovať. Čo je však pri týchto reklamách dôležité a čomu sa budeme venovať viac, je ich správna optimalizácia a nastavenie, ktoré inzerentovi prinesie želané výsledky. Na čo by sme pri vytváraní reklám vo vyhľadávaní nemali zabúdať a ako sa im neskôr venovať a vyťažiť z nich maximum si zhrnieme v 12 dôležitých bodoch.
O PPC koluje po internetu a mezi lidmi spousty mylných informací. Často za to mohou nedostatečné znalosti, neomylné zdroje typu “můj známý povídal” či nepochopení systému ze zmatečných návodů na internetu, které vedou jen do finanční ztráty. Podívejme se tedy na několik mýtů, se kterými se setkáváme.
Jak si vedete v PPC kampaních ve srovnání s konkurencí? Kde víc přitlačit s nabídkou nebo rozpočtem a jak si poradit s vyladěním klíčových slov? Na to se podíváme v Google Ads v sekci Statistiky aukcí. Na začátek je potřeba upozornit, že data s ohledem na konkurenci lze sledovat pouze ve vyhledávací síti a v Nákupech a nevypovídají nic o nastavení kampaní a reklam ostatních inzerentů. Údaje pouze poskytují informace z aukcí, kterých se vaše reklamy zúčastnily spolu s uvedenou konkurencí, přičemž nastavení kampaní mohou být odlišná.
Pokud jste již někdy vyzkoušeli kampaň v obsahové síti Google Ads, pak jistě víte, že v ní snadno můžete zasáhnout velký počet uživatelů, avšak často vám tato kampaň přinese jen velmi málo konverzí a výsledky se výrazně liší od vašeho očekávání i přesto, že jste zvolili užší cílení podle záměru kampaně.
Vyhodnocování kampaní patří ke klíčovým úkolům každého PPC specialisty či majitele e-shopu. Jedná se o natolik komplexní činnost, že nelze napsat návod na to, jak nejlépe vyhodnocovat vaše konkrétní kampaně. Přinášíme vám však 3 tipy, které by vám vyhodnocování usnadní. Srovnejte si různá časová období, avšak porovnávejte hrušky s hruškami, porovnávejte své kampaně v kontextu a nespoléhejte se jen na 1 typ dat.
CPC, CPA a ROAS – co tyto zkratky znamenají? PPC kampaně již dávno nejsou jen o manuálním nastavování cen za proklik. Google Ads, dříve Google Adwords, neustále přichází s novinkami a možnostmi automatizace. Jednoduše se stává stále chytřejší. Klíčovým parametrem pro určení správné strategie je cíl kampaní. Jde o to zvýšit návštěvnost webu? Jde o…
Google Nákupy jsou významným inzertním kanálem pro české e-shopy. Dlouhodobě u našich klientů podávají nejlepší výkon z hlediska tržeb i dosahovaného PNO. Spuštění Google Nákupů je zdánlivě jednoduchá záležitost. V tomto článku si ale ukážeme, jak inzerci a nastavení pojmout chytřeji – a ziskověji.